Spree
With Stranger Things star Joe Keery behind the wheel, Eugene Kotlyarenko’s madcap satire adopts the relentless pace of livestreaming with terrifying accuracy. Turning Los Angeles into a mecca of vacuity, this blood-soaked joyride gleefully twists the knife into the poisonous core of online fame.