Spring Night, Summer Night
This remarkably forgotten American independent, set in a declining rural town in Ohio, explores the struggles of its past through the mirror of a complicated relationship. Working with nonprofessional actors, Joseph L. Anderson’s late-60s drama tells a melancholic story of revenge and liberation.