Squish!
Pleasure literally oozes from this vivid short, which bubbles with references from kawaii to politics, wellness culture and mental health. Emerging artist Tulapop Saenjaroen melds animation and live action into a slippery, slimy concoction in this one-of-a-kind celebration of the joys of creating.