Starfuckers
A Hollywood villa on a sultry summer night. The escort does what he was hired to do and gives his client the illusion he has paid for. “I’ll make you a star”, the customer says, before the tide turns abruptly and the power dynamics are unsettled. A revenge movie of the queer kind.
Hollywood is wholly weird in this inescapably Lynchian, provocative debut short. Strap in for fifteen fantastical minutes of offbeat, twisty pleasure, as two queer sex-worker starlets dare to take on a lecherous film-industry executive and marvelously remake cinema for themselves.