Stark Fear
A sleazy, slippery noir set in the shadowy oil fields of Oklahoma, Stark Fear was the only film directed by WWII cameraman Ned Hockman. More than a B-movie oddity, this cult grindhouse classic is laced with the sting of Hitchcock, and pitch-perfect performances from Beverly Garland & Skip Homeier.