Still Processing
A box of stunning family photos unseen for decades awakens lost memories as they are viewed for the first time on camera.
In this personal reflection on profound grief, filmmaker Sophy Romvari mediates the processing of her own trauma by unearthing and confronting her family archive. This film shows photography’s unique relationship to death while also making a strong case for the healing powers of cinema.