Stop the Pounding Heart
Sara is a young girl raised in a family of goat farmers. Her parents homeschool their twelve children, rigorously following the precepts of the Bible. When Sara meets Colby, a young amateur bull rider, she is thrown into crisis, questioning the only way of life she has ever known.
Reuniting (non) actors from his previous two films, Minervini keeps developing here his delicately ethnographic gaze, while quietly embracing neorealism to depict an America we’re not used to see. A minimalist gem of a love story.