Strange Way of Life
After 25 years apart, rancher Silva rides across the desert to visit his former flame, town sheriff Jake. But after an evening of shared intimacy, reminiscing, and reconciliation, the revelation of both men’s link to a local crime suggests there is more to their meeting than a trip down memory lane.
Stylishly produced by luxury fashion house Saint Laurent, Pedro Almodóvar’s hot-blooded queer western sizzles with the chemistry shared by silver foxes Ethan Hawke and Pedro Pascal. Witness to the eternal battle between order and disobedience, the American frontier is awakened to new fiery passions.