Stranger by the Lake
Summertime. A cruising spot for men is tucked away on the shores of a lake. Franck falls in love with Michel, an attractive, potent, and lethally dangerous man. Franck knows this—but decides to live out his passion anyway.
After winning a prize in Cannes, this thriller quickly became a sensation as the hottest arthouse queer title of the year. Set in the cruising world, it merges eroticism and suspense in a celebration of bodies of all shapes and sizes, engaging in explicit sex under the glinting, menacing summer sun.