Stray Dogs
Winner of the Grand Jury Prize at Venice, Tsai Ming-liang’s Stray Dogs is an exceedingly beautiful and heartbreaking gem. The film brings out a rare intensity from its performers through its mise-en-scène, as incredible close-ups and audacious camera placements stun in this formal masterpiece.