Stronger Than Love
Carlos, a former factory worker of humble origins, has made millions—but the upper class refuses to accept him as one of its own. Meanwhile, Bárbara, the spoiled daughter of an industrialist, is to enter into a loveless marriage of convenience. Tensions arise when the two fall madly in love.
The battle between desire and repression erupts into increasingly shocking bursts of carnal passion in Tulio Demicheli’s fiery cross-class romance. Felt in every kiss and every shard of broken glass, the volatile flavors of melodrama are rich in social critique, which lays bare the prison of wealth.