Suddenly, One Day
Ingeniously scripted and visually inventive, Mrinal Sen’s powerful drama offers a touching look at the inmost dynamics of a family microcosm. As the daughter of the missing patriarch, Shabana Azmi is sublime, melancholically finding her way through emotional torrents of the past and the present.