Süden
Christian Petzold’s predilection for genre is apparent even in his earliest, self-funded works. This quasi-documentary sketch finds abandoned books by Jim Thompson and James M. Cain flapping in the breeze. An abstract, 8mm study in montage, it remains Petzold’s most radical experiment in form.