Suicide Room
Dominik, a student at an elite private school, withdrawals from his classmates’ torments and humiliations drifts into an online chat world, where he meets a young girl in a “suicide room” who lures Dominik into a dangerous game.
In this his first film, talented Polish director Jan Komasa looks at how virtual reality allows a young teenager to flee the real world by immersing himself in an internet subculture. A bold, experimental debut that explores the problems of youth and our urgent need for escape.