Summer Vacation
Co-directed by Tal Granit & Sharon Maymon, this riveting tale of summer romance packs a lot of atmosphere and emotion into its short run-time. Starring Yiftach Klein (Fill the Void), and set on the sun-drenched beaches of Israel, the film wistfully flirts with recurring feelings of past love.