Summertime
Set in the exhilarating times of the 70s women’s liberation movement in France, Catherine Corsini’s Summertime sensually and gracefully portrays a blossoming love story between two women, whose backgrounds illustrate the divide between the traditional countryside and the liberal urban zeitgeist.