Crystal and her boyfriend Leo go on a tense and mysterious road trip across Florida. As the couple travels up the Gulf Coast, disturbing details of their excursion gradually emerge, revealing Crystal’s sinister past and the couple’s troubling future.
The directorial debut from actor turned filmmaker Amy Seimetz (She Dies Tomorrow), this gripping, widely praised indie is centered around an unforgettable and captivatingly intense performance from lead performer Kate Lyn Sheil (The Girlfriend Experience). Co-starring director Kentucker Audley.