Sun, Heart, Love
Eli puts herself through a crushing daily grind—a two-hour commute from the outskirts of Rome—in order to support her husband and their children. Meanwhile her best friend Vale, a dancer living on her own, is faced with her own struggles after taking in a coworker who was beaten by her boyfriend.