Supermarkt
18-year-old Willi lives on the streets of Hamburg, always on the run. While being involved with small-time crook Theo, who makes him work the streets, he falls in love with sex worker Monika, and the two begin plotting a great robbery on a supermarket’s money transporter.
From New German Cinema contemporary Roland Klick comes this 1970s masterpiece of youthful discontent. Fusing popular crime genres with gritty, street-level realism, it proves a fervid and rare direct gaze at West German society. Utterly relentless.