Support the Girls
Lisa is the last person you’d expect to find in a highway-side ‘sports bar with curves,’ but as general manager at Double Whammies, she’s come to love the place and its customers. An incurable den mother, she protects her girls fiercely, but over the course of one trying day, her optimism is tested.
Detailing a day in the life of an Austin sports bar, this spirited comedy from mumblecore mainstay Andrew Bujalski is a poignant ode to sisterhood and workplace solidarity. With a magnificent ensemble cast led by Regina Hall, Support the Girls is as warm and funny as it is suffused with compassion.