Suspiria
A darkness swirls at the center of a world-renowned dance company, one that will engulf the artistic director, an ambitious young dancer, and a grieving psychotherapist. Some will succumb to the nightmare. Others will finally wake up.
Luca Guadagnino’s (Call Me By Your Name) electrifying horror film stars Tilda Swinton and Dakota Johnson in a new take on the 1977 original cult classic, with a mesmeric score by Radiohead’s Thom Yorke! Prepare for your skin to crawl with gory, erotic and hallucinatory splendour.