July Tales
Featuring students from the National Academy of Dramatic Arts, this two-part dramedy keenly observes the quiet gestures of young love amidst heady infatuation and capricious misunderstandings. These blushing vignettes once again affirm Guillaume Brac’s knack for capturing the glow of French summer.