Eschewing explanation for rhythmic abstraction, this authentically mysterious documentary poses profound riddles about beauty, violence, and mortality. In the death-baiting, cherubically handsome bullfighter Andrés Roca Rey, acclaimed director Albert Serra finds a welter of enigmatic contradictions.