Taste
Through hypnotic bodily gestures and earthy rituals of food preparation, Lê Bảo’s extraordinary debut lends an otherworldly sensuality to the slums of Ho Chi Minh City. Set against the grey solitude of urban precarity is a meeting of lost souls whose wordless tenderness transcends language barriers.