Tatuapé Mahal Tower
Javier Juarez Garcia, an Argentinian scale model figure, decides to live in São Paulo to seize the city’s real estate boom. But after a tragedy, he changes his life and work in architectural models around the world. But he’ll never forget his real goal: come back and take revenge.
A playful allegory for the discontentment of life under capitalism, Carolina Markowicz’s colorful short soon flees the confines of metaphor for zanier horizons. As a self-aware figurine narrates its own pursuit of love and happiness, the eye-popping animation explores radical transformations.