Teddy
His name might suggest something cuddly, but make no mistake, this Teddy bites. Pitched halfway between the rural comedies of Bruno Dumont and the body-horror thrills of Julia Ducournau, this werewolf romp has little time for metaphorical pretension as it tears through its omnivorous genre feast.