Tel Aviv on Fire
Salam, a charming 30-year-old Palestinian living in Jerusalem, works on the popular Palestinian soap opera Tel Aviv on Fire, produced in Ramallah. Every day Salam must pass through an Israeli checkpoint, where army officer Assi tries to use his power to get involved in the writing of the show.