Alongside spectacular explosions and vengeful beach babes, Stephanie Rothman’s subversive sensibilities are on riotous display in this cult film. Taking up with frisky outlaws, this wily B-movie’s radical politics coincided with the convulsive beginnings of the prison abolition movement in America.