Turning to the grounding powers of nature and artistic solidarity, Lucrecia Martel’s documentary short carves a soulful reprieve from the uncertainties of the outside world. Vibrating through the woodlands of Salta, songs of freedom and resistance create a sonic haven against conservative doctrines.