That I'm Falling?
Eduardo Williams (The Human Surge) has made his mark as a new auteurial voice with his singular style, and the inspiration he draws from his various travels. Nahuel Pérez Biscayart (120 BPM) features in this enigmatic short, swerving between the urban and the jungle, Sierra Leone and France.