The Actress
In search of her unique voice, an aspiring actress infiltrates cinema history. As she traverses time, space, and gender, she shape-shifts through Hollywood’s most iconic roles, reimagining cinematic archetypes for today.
A hypnotic odyssey through film history, Andrew Ondrejcak’s short is cinema reshaped and reimagined. Resurrecting iconic archetypes from classics such as Blue Velvet, the magnificent Isabel Sandoval luxuriates in the rapturous pleasure of dressing up, embodying the queerness of cinephilic devotion.