The African Desperate
Chaos reigns in the riotously funny debut feature from visual artist Martine Syms. With a breakthrough performance from Diamond Stingily, this hallucinatory day-in-the-life of a Black artist is a rollicking satire of art-world pretensions and a rowdy portrayal of sex and drugs in the Internet age.