The Amazing Catfish
Martha, a mother of four rambunctious and imaginative children, finds solace when she meets Claudia, and quickly the two build a strong relationship. When she invites her to live with her family, Claudia unwittingly takes on the responsibility of becoming a surrogate mother to Martha’s children.
Underscoring the value of a chosen family, Claudia Sainte-Luce’s absorbing debut follows the growing bond between a lonely young woman and a rambunctious single-parent household. Shot by Agnès Godard, Claire Denis’s frequent collaborator, this gentle drama basks in the warmth of unlikely encounters.