The American Sector
Road movie meets political action in this shrewd essay film from Courtney Stephens and Pacho Velez (Manakamana). Using street-level interviews to probe the metaphorical implications of a historical icon shorn of its context, this gripping 16mm feature is a compulsively entertaining watch.