The Bacchus Lady
So-young is a “Bacchus Lady”, making her living as an elderly sex worker. When she visits the hospital for an STI, she meets a motherless Korean-Filipino child and decides to care for him. However, despite her decency and kindness, or more so because of it, So-young’s life takes a darker turn.