The Balloon
Haruki Murakami is a successful family man and the head of a camera company. Unbeknownst to Murakami, his arrogant son oscillates between a mistress and a new lover who sings at a nightclub. When Murakami’s disabled daughter befriends the mistress, the affair throws the family into turmoil.