Hot on the trail of a wild beast, a father and his son rediscover the true measure of a man in Marco Segato’s remarkable drama. Mysterious and grand, the forests surrounding the Dolomite Alps lend a western flavor to this riveting adventure, ripe with cosmic surprises and a chance for redemption.