The Beast in the Jungle
Over twenty-five years, in a huge nightclub, a man and woman wait for a mysterious event to take place. While they hold out in silence, everything around them is loud and in motion. From 1979 to 2004, from disco to techno, years pass as the duo wait and watch the world from the sidelines.
Losing track of time on the dancefloor is one thing. Slipping between decades with the change of a song is another. Narrated in husky tones by the iconic Béatrice Dalle, this tale of star-crossed lovers brings an enigmatic sci-fi edge to Henry James’s source novella as it sways to eclectic beats.