The Beguiled
During the American Civil War, a wounded Union soldier is collected and cared for in a boarding school for young girls. At the approach of his healing, the presence of this mercenary in this group of women raises problems and the situation will quickly slip. A tribute to Don Siegel’s 1971 movie.