The final collaboration between devout Christian grindhouse director Ron Ormond and Rev. Estus Pirkle takes you on a trip to heaven (with a sprinkle of hell for good measure). Strap in for this kitschy and peculiar mix of Biblical drama, educational film, and Tod Browning-style “freak” sideshow!