The Bloodiest
In a futuristic Cameroon, Majolie and Chouchou are sex workers frequented by the political class—a corrupt and sex-obsessed crop of powerful men. When one of their influential clients dies under compromising circumstances, Majolie and Chouchou do all they can to dispose of the body.
In this blazingly feminist masterwork of Afrofuturism, Cameroonian iconoclast Jean-Pierre Bekolo places fearless sex workers at the vanguard of a revolution. Coating its social commentary in stylish genre thrills, The Bloodiest unmasks corrupt politicians as the real vampires hiding in plain sight.