The Bride
One of the most astonishing works of Turkish cinema, The Bride is a testament to the commanding orchestration of Lütfi Ö. Akad. The first part of the acclaimed “Migration Trilogy,” this emotionally vivid melodrama offers a kaleidoscopic portrait of the conflict between the traditional and modern.