“What does it mean to live in this world, and also live in an alternative virtual world partly of your own creation? Artists know this divided life very well, but for the everyday people, the meaning is something different.” Robert Koehler.
Focusing on the game ‘Second Life,’ this documentary guides you to a universe where virtual space takes over the life of its players. From religion to sex, everything is possible in this unsettling world which knows no limits, and provides a fascinating look into humanity’s potential desires.