William Randolph Hearst and his lover, Marion Davies, set sail one Saturday morning, hosting a group that includes Charlie Chaplin, Thomas Ince, Louella Parsons and Elinor Glyn. Though witty repartee is the order of the day, deceit and deception are also on the menu.
In his penultimate film as director, Peter Bogdanovich takes a spurious tale of silver-screen scandal and makes an absolute romp of it. Kirsten Dunst is among the delectable ensemble who drink moonshine, delight in innuendo, and dance the Charleston in a throwback to cinema’s glamorous silent era.