The Chaser
Joong-ho is a dirty detective turned pimp in financial trouble as several of his girls have recently disappeared without clearing their debts. While trying to track them down, he finds a clue that the vanished girls were all called up by a same client whom one of his girls is meeting with right now.
A streak of dark humor runs through this noirish serial killer mystery, which marked an auspicious debut for South Korean director Na Hong-jin. Gut-wrenching violence meets ludicrously intense foot chases in an absurd but stylish world of corrupt cops and bizarre coincidences.