The Color Wheel
Before Listen Up Philip, Queen of Earth, and Her Smell, indie director Alex Ross Perry grabbed our attention with this wonderfully acerbic second feature. An uproariously abrasive, fast-paced comedy road movie about a hyper dysfunctional brother-sister duo, shot on gorgeous 16mm B&W film.