The Corridor
A worthy throwback to the golden classics of Canadian horror cinema, Evan Kelly’s snowbound debut chills to the bone with its genre-bending mix of psychological unease and sci-fi twists. In this tale of a friends’ reunion gone wrong, nature’s whims pale next to the nefarious desires of human nature.