The Crowd
Having created illustrations for Lewis Carroll books, artist Pelin Kırca brings a spirit of surrealism and play to this animated short, which grooves to the rhythm of avant-garde jazz. From chirpy harlequins to giant eyeballs and regal ostriches, this fun house of fantastic creatures mesmerizes.