A housemaid working in an exclusive gated community in the outskirts of Buenos Aires embarks on a journey of sexual and mental liberation in a nudist swinger-club.
With nods to Yorgos Lanthimos and Ulrich Seidl, Austrian director Lukas Valenta Rinner depicts class tensions in Argentina in this hilariously deadpan social satire. A perfect blend of mordant humour, formal meticulousness, eccentric anarchy, and the tableaux vivants of a nudist colony.