The End We Start From
As London is submerged below floodwaters, a woman gives birth to her first child. Days later, she and her baby are forced to leave their home in search of safety. They head north through a newly dangerous country seeking refuge from place to place.
An environmental catastrophe sees London submerged under rising flood waters in British filmmaker Mahalia Belo’s sophomore feature. Written by Alice Birch (Normal People) and with a sensational lead in Jodie Comer, The End We Start From is a thrilling and poetic ode to motherhood and survival.